Overblik før, under og efter besøget
Besøgskortet giver adgang til alle de data og funktioner, konsulenten skal bruge under besøg i butikken. Herfra åbnes Kundekortet med stamdata og kontaktdata plus historik om butikken, inkl. salg-ud (scannerdata), salg-ind og besøgshistorik.
Derudover kan konsulenten (på iPad) inden besøget se: Butiksstatistik (grafer) og Butiksinformation (f.eks. Bonus- og samhandelsaftaler) i PDF format.
Fra besøgskortet registreres ordrer og observationer. Observationer danner efterfølgende grundlag for dialog med grossist og kæde.
Der er mange muligheder for butiksobservationer – Her er nogle eksempler:
- Observationer (svar pr. besøg)
- Butiksprofil (svar på faste spørgsmål)
- Distribution (produkt på display/hylde?, pris ok?)
- Billeder af hylder/udstillinger
- Kampagnedeltagelse
- Udlånt udstyr
- Demonstrationer
Opdragsgivere og andre interessenter kan efterfølgende se billeder af butiksudstillinger på adgangskontrollerede internetsider.