CRM til det hele
fmcgCRM gruppen (fmcgCRM ApS og fmcg Solutions ApS) er eneste udbyder med sammenhængende systemer for opskrifter, GS1 produktdata, CRM/Salgsstøtte/Sælgerstyring og Business Intelligence for CRM.
Første udgave af salgsstøtte systemet (SALG++) blev leveret til Blumøller i 1996. Varianter af løsningen blev i de følgende år leveret til flere dagligvareleverandører. Fra 2004 til 2008 var der fokus på løsninger til Key Account Manager, data til DADAS, kampagnestyring og scannerdata.
I 2006 blev SALG++ afløst af standardløsningen MediaplusCRM, med Beauvais (nu Orkla Foods) som første kunde. I 2010 så Qlik Business Intelligence løsningen QuickView dagens lys.
Siden 2014 har der været stort fokus på integration til GS1 TradeSync via fmcgProducts, som benyttes af ca. 50 dagligvareleverandører. Samme år var Serco første kunde på fmcgCRM til iPad/iPhone. I 2018 lancerer fmcgCRM en ny BI-løsning, baseret på Microsofts PowerBI og fmcg Solutions lancerer fmcgRecipes – et Opskriftssystem for industrien.