Indsigt og overblik for KAM
I fmcgCRM registreres og redigeres data kun ét sted. Herefter er al anvendelse = genbrug. For Key Account Manager betyder det, at kundestamdata, kontaktdata, aftaler, korrespondance m.v. findes i fælles databaser.
CRM giver KAM fuld og opdateret indsigt i sortimenter, prislister, kampagner og salgUd af butik. Et workflow for potentielle indmeldelser og produkter under indmeldelse understøtter Key Account Manager’s salgsarbejde.
Produktdatablade, indmeldelsesskemaer, kampagneoplæg og -bekræftelser printes direkte fra systemet, hvor der også er direkte adgang til viden om: Butiksbesøg, observationer i butik, kampagneaktivering, salgInd, og salgUd.
Integration fra/til GS1 TradeSync sikrer, at alle produktdata altid er opdateret til seneste version.
Det forkromede overblik, fælles for hele ledelsen, får I gennem eksport til Excel og/eller én af vore Business Intelligence løsninger.